آخرین اخبار
کد مطلب: 80520
فروزان
به دلم افتاده دروازه بان اول تيم ملي در جام ملت ها هستم ؛ نيامده ام جاي رحمتي را پر کنم
تاریخ انتشار : 1393/06/09
نمایش : 1525
دروازه بان تيم فوتبال استقلال گفت: «شک ندارم در اين بازي هم تشويق آنها براي من مثل يک بمب روحيه خواهد بود و انگيزه‌ام را دوچندان خواهد کرد.»
به گزارش سلام لردگان، روزي که محسن فروزان به جاي سيدمهدي رحمتي وارد استقلال شد، کسي فکر نمي‌کرد بتواند جاي خالي اين دروازه‌بان را پر کند اما فروزان بازي به بازي بهتر شد و حالا به دروازه‌باني قابل اتکا تبديل شده است.

 

فروزان در بازي با گسترش‌فولاد هم چند موقعيت خيلي خوب را از آبي‌هاي تبريزي گرفت تا ثابت کند بيهوده درون دروازه استقلال قرار نگرفته است. او بسيار اميدوار است بتواند در جام ملت‌هاي آسيا پيراهن تيم‌ملي ايران را برتن کند و براي اين منظور قصد دارد نهايت تلاش خود را براي کسب موفقيت انجام دهد. گفتگو با محسن فروزان را در ادامه مي‌خوانيد. 

 

* از بازي با گسترش فولاد شروع کنيم، برد خوبي کسب کرديد.

- خدا را شکر تيممان شرايط بسيار خوبي دارد. بازي زيبايي مقابل گسترش‌فولاد انجام داديم و حقمان پيروزي بود، البته گسترش فولاد هم عملکرد مطلوبي داشت و در چند صحنه خطرساز شد اما خوشبختانه هر طور بود، ٣ امتياز را به دست آورديم.

 

* خيلي‌ها معتقدند، استقلال فوتبال زيبايي را به نمايش مي‌گذارد. دليل اين مسأله چيست؟

- ما بازيکنان بسيار خوبي داريم و از طرفي کادرفني با دانشي در تيممان حضور دارد. قلعه‌نويي به عنوان يک مربي کاربلد واقعا تأثير زيادي در اين نوع فوتبال داشته است؛ اميدوارم اين روند ادامه داشته باشد و بتوانيم همچنان هواداران را خوشحال کنيم.

 

* مي‌توان استقلال را از حالا مدعي اول قهرماني دانست؟

- ما قطعا مدعي اصلي هستيم. به نظرم استقلال در وضع کنوني شايسته کسب عنوان قهرماني است و بايد اين روند ادامه داشته باشد تا بتوانيم به چيزي که مي‌خواهيم دست پيدا کنيم، البته کارمان آسان نيست. تيم‌هاي زيادي هستند که هدفشان قهرماني است و نبايد هيچ تيمي را دست‌کم بگيريم.

 

* از عملکردت در ٦ هفته ابتدايي راضي هستي؟

- در اين خصوص بهتر است کادرفني نظر بدهد اما بايد بگويم شرايط بسيار خوبي دارم. من جدا از اين‌که همراه تيم تمرين مي‌کنم، به صورت اختصاصي هم تمريناتم را دنبال مي‌کنم چرا که مي‌خواهم به بهترين شرايط ممکن برسم. خدا را شکر در حال حاضر از نظر روحي و بدني خيلي آماده‌ام و همان دروازه‌باني هستم که دوست دارم.

 

* به نظر خودت توانسته‌اي جاي مهدي رحمتي را در استقلال پر کني؟

- رحمتي دوست من است؛ او دروازه‌بان بزرگي است که براي استقلال زحمت کشيده است. من نيامده‌ام که جاي کسي را پر کنم چون هر آدمي قابل احترام است. من تلاش خواهم کرد تا بتوانم عملکرد خوبي داشته باشم و براي موفقيت خودم تلاش مي‌کنم.

 

* معمولا دروازه‌بانان استقلال رکورددار کلين شيت در فصول مختلف بوده‌اند. مهدي رحمتي هم همين‌طور بود، تو نيز از اين حيث رکورددار مي‌شوي؟

- من تا همينجا رکورددار هستم. در ٦ بازي ٣ بار کلين شيت کرده‌ام و مي‌خواهم باز هم اين رکورد را ارتقا بدهم. امسال ديگر ‌سال من است و بايد توانايي‌هايم را نشان بدهم.

 

* نزد هواداران استقلال هم محبوب شده‌اي، از اين بابت چه حسي داري؟

- از اين‌که هواداران اين‌قدر دوستم دارند خوشحالم. شک ندارم در اين بازي هم تشويق آنها براي من مثل يک بمب روحيه خواهد بود و انگيزه‌ام را دوچندان خواهد کرد. از آنها ممنونم و اميدوارم لايق تشويق‌هايشان باشم. به آنها قول مي‌دهم هر کاري انجام دهم تا بتوانم جواب محبت‌هايشان را بدهم. 

 

* در سال‌هاي گذشته چندبار به تيم‌ملي دعوت شدي اما هرگز بازي نکردي، با شرايطي که الان داري چقدر اميدواري به پيراهن تيم‌ملي برسي؟

- همانطور که گفتم امسال اهداف زيادي دارم. قطعا رسيدن به تيم‌ملي برايم اهميت زيادي دارد. اگر به همين شرايط خوبم در استقلال ادامه بدهم، مي‌توانم به تيم‌ملي برسم. به دلم افتاده دروازه‌بان اول تيم‌ملي در جام ملت‌هاي آسيا محسن فروزان است. اميدوارم احساسم برخلاف هميشه اشتباه نکند.
منبع. جام

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس